Yritän laihduttaa. Emilian ei koskaan tarvinnut tehdä mitään sellaista, se oli aina hoikka ja siro. Vähän kuin keiju. Minä olen iso keiju, jonka painoindeksi on 21.

(Jos voisi nukahtaa ja unohtaa tämän kaiken hetkeksi. Jättää ihmiset ja kalorimäärät jonnekin kauas taakse.)

Olin koko viikon paskiainen. Tyttäristä parhain. Itkin kaverin olkapäätä vasten vaikka minun pitäisi olla se isosisaren korvike sille. Ihmiset saivat tietää aivan liikaa minusta. (Vihaan omakuvia - ne aina liian rehellisiä. Aivan liian rehellisiä minulle, joka valehtelee elämänsä toisille.) Koulussa oli lasagnea. Se oli höyryävän kuumaa ja sulan juuston päällä helmeili rasvapisaroita. Jälkiruokana oli jäätelöä. Söin kolme leipää paljaaltaan ja join vettä. Omatunto kolkuttaa. (Kyllä minä tiedän kuinka paljon kaloreita niissä kolmessa leivässäkin oli.)

Sitä sattuu. Minä olen reikäinen ihminen. Tyhjä.